Oficialus pavadinimas: "TRANSER", UAB

"TRANSER", UAB Įmonės kodas 300096181

"TRANSER", UAB PVM kodas LT100002668915 nuo 2006-11-02 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "TRANSER", UAB (draudėjo kodas 950488, mokesčių mokėtojo kodas 300096181) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"TRANSER", UAB (300096181) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 418 400
2024-02 4 468 449
2024-01 4 466 446
2023-12 4 414 396
2023-11 4 486 467
2023-10 4 446 428
2023-09 4 561 539
2023-08 4 423 405
2023-07 4 399 382
2023-06 4 572 550
2023-05 4 736 709
2023-04 4 398 381
2023-03 4 494 474
2023-02 4 689 664
2023-01 4 540 518
2022-12 4 625 601
2022-11 4 736 709
2022-10 4 454 435
2022-09 4 467 448
2022-08 4 465 446
2022-07 4 449 431
2022-06 4 376 359
2022-05 4 529 508
2022-04 4 425 407
2022-03 4 659 634
2022-02 4 581 558
2022-01 4 464 445
2021-12 4 498 478
2021-11 4 394 377
2021-10 4 384 368
2021-09 4 285 271
2021-08 4 413 395
2021-07 4 461 442
2021-06 4 799 770
2021-05 4 532 511
2021-04 4 423 406
2021-03 4 746 719
2021-02 4 910 878
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų