Oficialus pavadinimas: "Šaja", UAB

"Šaja", UAB Įmonės kodas 300096110

"Šaja", UAB PVM kodas LT100001525218 nuo 2005-03-31 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Šaja", UAB (draudėjo kodas 865654, mokesčių mokėtojo kodas 300096110) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Šaja", UAB (300096110) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 1 - -
2024-04 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 771 708
2022-08 4 646 587
2022-07 3 - -
2022-06 4 705 644
2022-05 4 671 611
2022-04 4 612 554
2022-03 4 705 644
2022-02 4 617 569
2022-01 3 - -
2021-12 2 - -
2021-11 3 - -
2021-10 4 492 437
2021-09 5 874 1,002
2021-08 5 564 635
2021-07 5 561 631
2021-06 5 561 631
2021-05 5 499 558
2021-04 4 472 421
2021-03 5 549 617
2021-02 5 485 545
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų