Oficialus pavadinimas: "Saugsta", UAB

"Saugsta", UAB Įmonės kodas 300090285

"Saugsta", UAB PVM kodas LT100001777819 nuo 2017-06-30 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Saugsta", UAB (draudėjo kodas 415777, mokesčių mokėtojo kodas 300090285) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"Saugsta", UAB (300090285) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 8 461 892
2024-02 8 459 889
2024-01 5 372 449
2023-12 6 275 398
2023-11 8 421 815
2023-10 8 425 824
2023-09 7 474 803
2023-08 6 554 805
2023-07 5 489 591
2023-06 8 393 760
2023-05 8 426 825
2023-04 7 475 804
2023-03 6 291 421
2023-02 5 329 397
2023-01 4 313 302
2022-12 8 352 676
2022-11 8 346 666
2022-10 8 377 726
2022-09 7 374 627
2022-08 7 432 726
2022-07 7 469 794
2022-06 7 371 626
2022-05 6 486 704
2022-04 6 480 695
2022-03 6 443 641
2022-02 6 229 331
2022-01 6 440 636
2021-12 6 372 536
2021-11 6 382 551
2021-10 6 387 558
2021-09 6 387 558
2021-08 6 387 558
2021-07 6 418 603
2021-06 6 201 291
2021-05 4 256 247
2021-04 4 256 247
2021-03 4 260 250
2021-02 4 248 239
2021-01 4 252 243
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų