Oficialus pavadinimas: "Simartė", UAB

"Simartė", UAB Įmonės kodas 300086917

"Simartė", UAB PVM kodas LT100002473419 nuo 2006-07-19 (prieš 18 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Simartė", UAB (draudėjo kodas 249890, mokesčių mokėtojo kodas 300086917) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Simartė", UAB (300086917) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 989 923
2024-02 4 990 924
2024-01 4 981 916
2023-12 4 942 878
2023-11 4 942 878
2023-10 4 943 880
2023-09 4 789 729
2023-08 4 925 860
2023-07 4 948 883
2023-06 4 943 880
2023-05 4 942 878
2023-04 4 942 878
2023-03 4 950 885
2023-02 4 952 887
2023-01 4 810 756
2022-12 4 782 729
2022-11 4 782 729
2022-10 4 781 729
2022-09 4 782 729
2022-08 4 782 729
2022-07 4 796 742
2022-06 4 791 737
2022-05 4 783 730
2022-04 4 782 729
2022-03 4 782 729
2022-02 4 790 736
2022-01 4 746 694
2021-12 4 613 572
2021-11 5 570 655
2021-10 5 628 719
2021-09 5 631 723
2021-08 7 529 850
2021-07 5 641 734
2021-06 5 635 727
2021-05 5 607 694
2021-04 6 587 801
2021-03 6 572 777
2021-02 5 579 657
2021-01 4 708 640
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų