Oficialus pavadinimas: "AUDVILA", UAB

"AUDVILA", UAB Įmonės kodas 300086212

"AUDVILA", UAB PVM kodas LT100001500717 nuo 2005-03-25 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "AUDVILA", UAB (draudėjo kodas 905827, mokesčių mokėtojo kodas 300086212) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"AUDVILA", UAB (300086212) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 931 876
2024-02 4 931 876
2024-01 4 931 876
2023-12 4 867 816
2023-11 4 866 815
2023-10 4 897 844
2023-09 4 855 805
2023-08 4 843 795
2023-07 4 862 811
2023-06 4 867 816
2023-05 4 799 757
2023-04 4 860 809
2023-03 4 868 817
2023-02 4 866 816
2023-01 4 860 809
2022-12 4 773 723
2022-11 4 817 766
2022-10 4 781 733
2022-09 4 830 778
2022-08 4 851 799
2022-07 4 806 757
2022-06 4 815 765
2022-05 4 779 732
2022-04 4 686 652
2022-03 4 773 725
2022-02 4 685 639
2022-01 4 623 581
2021-12 4 707 662
2021-11 4 675 632
2021-10 4 690 646
2021-09 4 681 637
2021-08 4 687 643
2021-07 4 670 626
2021-06 4 689 644
2021-05 4 674 631
2021-04 4 663 620
2021-03 4 662 619
2021-02 4 643 601
2021-01 4 643 601
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų