Oficialus pavadinimas: INDIVIDUALI ĮMONĖ "ODERENA"

INDIVIDUALI ĮMONĖ "ODERENA" Įmonės kodas 300083796

INDIVIDUALI ĮMONĖ "ODERENA" PVM kodas LT100001511218 nuo 2005-03-25 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje INDIVIDUALI ĮMONĖ "ODERENA" (draudėjo kodas 845807, mokesčių mokėtojo kodas 300083796) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

INDIVIDUALI ĮMONĖ "ODERENA" (300083796) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 1,040 1,500
2024-07 5 1,254 1,507
2024-06 5 1,236 1,485
2024-05 5 1,236 1,485
2024-04 5 1,103 1,323
2024-03 4 1,145 1,097
2024-02 4 1,116 1,068
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 3 - -
2022-09 5 947 864
2022-08 10 889 1,834
2022-07 12 780 1,996
2022-06 9 732 1,438
2022-05 6 808 969
2022-04 4 906 737
2022-03 4 957 822
2022-02 6 1,111 1,433
2022-01 5 748 817
2021-12 5 766 833
2021-11 5 766 833
2021-10 5 766 833
2021-09 5 766 833
2021-08 5 666 723
2021-07 5 780 854
2021-06 5 562 609
2021-05 5 682 734
2021-04 8 650 1,127
2021-03 8 681 1,181
2021-02 8 594 1,033
2021-01 6 796 1,035
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų