Oficialus pavadinimas: "Eimika", UAB

"Eimika", UAB Įmonės kodas 300072892

"Eimika", UAB PVM kodas LT100001367210 nuo 2005-01-05 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Eimika", UAB (draudėjo kodas 699276, mokesčių mokėtojo kodas 300072892) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Eimika", UAB (300072892) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,048 933
2024-02 4 1,051 936
2024-01 4 1,051 935
2023-12 4 953 848
2023-11 4 956 851
2023-10 4 958 853
2023-09 4 956 851
2023-08 4 956 851
2023-07 4 958 853
2023-06 4 956 851
2023-05 4 956 851
2023-04 4 953 848
2023-03 4 953 848
2023-02 4 956 851
2023-01 4 958 853
2022-12 4 828 737
2022-11 4 831 740
2022-10 4 833 742
2022-09 4 831 740
2022-08 4 831 740
2022-07 4 831 740
2022-06 4 833 741
2022-05 4 836 744
2022-04 4 828 737
2022-03 4 831 740
2022-02 4 831 740
2022-01 4 781 691
2021-12 4 730 650
2021-11 4 730 650
2021-10 4 730 650
2021-09 4 728 648
2021-08 4 732 651
2021-07 4 730 650
2021-06 4 707 624
2021-05 4 663 587
2021-04 4 730 644
2021-03 4 732 646
2021-02 4 730 644
2021-01 4 730 644
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų