Oficialus pavadinimas: "Artromta", UAB

"Artromta", UAB Įmonės kodas 300071559

"Artromta", UAB PVM kodas LT100001701112 nuo 2022-03-02 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Artromta", UAB (draudėjo kodas 739680, mokesčių mokėtojo kodas 300071559) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).

"Artromta", UAB (300071559) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 9 2,149 4,436
2024-08 10 2,063 4,721
2024-07 12 2,017 5,500
2024-06 15 1,469 5,008
2024-05 15 1,839 6,254
2024-04 14 1,905 6,030
2024-03 14 1,770 5,562
2024-02 14 1,697 5,346
2024-01 13 1,741 5,092
2023-12 12 1,819 4,940
2023-11 13 1,966 5,785
2023-10 13 1,988 5,830
2023-09 12 2,083 5,668
2023-08 12 1,945 5,263
2023-07 11 1,946 4,795
2023-06 11 1,907 4,701
2023-05 11 1,749 4,340
2023-04 10 1,930 4,361
2023-03 11 1,762 4,371
2023-02 9 1,804 3,663
2023-01 7 1,843 2,935
2022-12 7 1,379 2,188
2022-11 7 1,591 2,509
2022-10 6 1,349 1,804
2022-09 5 1,189 1,287
2022-08 4 1,377 1,193
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 2 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų