Oficialus pavadinimas: "ADERA", UAB

"ADERA", UAB Įmonės kodas 300058978

"ADERA", UAB PVM kodas LT100001268515 nuo 2004-11-09 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ADERA", UAB (draudėjo kodas 626529, mokesčių mokėtojo kodas 300058978) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"ADERA", UAB (300058978) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 851 768
2024-02 5 793 905
2024-01 6 702 964
2023-12 5 789 904
2023-11 5 789 904
2023-10 5 673 764
2023-09 5 627 708
2023-08 5 689 784
2023-07 4 773 698
2023-06 6 686 929
2023-05 6 733 1,001
2023-04 6 728 995
2023-03 6 728 995
2023-02 4 880 801
2023-01 5 856 986
2022-12 5 734 839
2022-11 5 682 776
2022-10 4 732 661
2022-09 4 736 664
2022-08 4 734 663
2022-07 4 719 649
2022-06 5 586 662
2022-05 5 739 848
2022-04 5 739 848
2022-03 5 734 841
2022-02 5 668 762
2022-01 5 702 802
2021-12 5 687 787
2021-11 5 687 787
2021-10 5 687 787
2021-09 6 664 920
2021-08 6 627 867
2021-07 5 687 787
2021-06 5 635 724
2021-05 5 638 727
2021-04 5 687 787
2021-03 5 687 787
2021-02 5 687 787
2021-01 5 655 748
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų