Oficialus pavadinimas: "Arstalita", UAB

"Arstalita", UAB Įmonės kodas 300055494

"Arstalita", UAB PVM kodas LT100010216511 nuo 2016-06-14 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Arstalita", UAB (draudėjo kodas 247224, mokesčių mokėtojo kodas 300055494) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Arstalita", UAB (300055494) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 4 868 815
2023-09 3 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 3 - -
2023-02 5 608 735
2023-01 3 - -
2022-12 4 634 596
2022-11 3 - -
2022-10 4 744 697
2022-09 5 681 800
2022-08 5 713 843
2022-07 5 760 894
2022-06 5 777 899
2022-05 5 820 910
2022-04 5 704 822
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 4 675 651
2021-06 4 641 619
2021-05 4 590 568
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 4 552 532
2021-01 4 667 644
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų