Oficialus pavadinimas: "Runeta", UAB

"Runeta", UAB Įmonės kodas 300052021

"Runeta", UAB PVM kodas LT100001263110 nuo 2004-11-09 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Runeta", UAB (draudėjo kodas 928837, mokesčių mokėtojo kodas 300052021) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Runeta", UAB (300052021) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 932 877
2024-02 4 932 877
2024-01 4 931 876
2023-12 4 706 669
2023-11 4 584 552
2023-10 4 852 802
2023-09 4 852 802
2023-08 4 852 802
2023-07 4 852 802
2023-06 4 852 802
2023-05 4 852 802
2023-04 4 852 802
2023-03 4 667 644
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 623 603
2022-08 4 690 668
2022-07 4 666 645
2022-06 4 666 645
2022-05 4 666 645
2022-04 4 605 585
2022-03 4 714 691
2022-02 4 756 732
2022-01 5 691 837
2021-12 5 757 915
2021-11 5 815 985
2021-10 5 815 985
2021-09 5 815 985
2021-08 5 815 985
2021-07 5 815 982
2021-06 5 650 781
2021-05 5 550 663
2021-04 4 650 627
2021-03 4 517 498
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų