Oficialus pavadinimas: "Bandelių rojus", UAB

"Bandelių rojus", UAB Įmonės kodas 300049954

"Bandelių rojus", UAB PVM kodas LT100001193217 nuo 2004-09-22 (prieš 20 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Bandelių rojus", UAB (draudėjo kodas 234750, mokesčių mokėtojo kodas 300049954) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-11 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Bandelių rojus", UAB (300049954) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 791 768
2023-07 5 587 698
2023-06 5 682 776
2023-05 6 641 887
2023-04 6 712 1,005
2023-03 6 621 886
2023-02 6 614 863
2023-01 7 596 959
2022-12 7 582 940
2022-11 8 975 1,726
2022-10 7 553 896
2022-09 7 624 1,006
2022-08 7 531 851
2022-07 6 642 868
2022-06 6 758 1,012
2022-05 6 758 1,012
2022-04 8 661 1,176
2022-03 6 769 1,027
2022-02 6 679 907
2022-01 5 548 625
2021-12 6 1,006 1,382
2021-11 7 594 932
2021-10 7 619 972
2021-09 7 638 1,008
2021-08 8 584 1,043
2021-07 6 635 842
2021-06 7 655 1,023
2021-05 7 633 985
2021-04 7 672 1,053
2021-03 7 672 1,053
2021-02 7 667 1,043
2021-01 7 667 1,044
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų