Oficialus pavadinimas: "Miau muzika", UAB

"Miau muzika", UAB Įmonės kodas 300047743

"Miau muzika", UAB PVM kodas LT100006697915 nuo 2012-03-08 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Miau muzika", UAB (draudėjo kodas 928632, mokesčių mokėtojo kodas 300047743) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Miau muzika", UAB (300047743) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 487 438
2024-02 4 625 573
2024-01 4 515 467
2023-12 4 569 520
2023-11 4 397 354
2023-10 4 572 523
2023-09 4 580 532
2023-08 5 526 605
2023-07 5 475 551
2023-06 4 592 549
2023-05 4 349 330
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 5 551 630
2023-01 5 463 527
2022-12 5 639 739
2022-11 4 712 665
2022-10 1 - -
2022-09 4 737 688
2022-08 4 712 665
2022-07 4 712 665
2022-06 5 726 827
2022-05 5 629 710
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 5 579 654
2022-01 5 662 748
2021-12 5 639 722
2021-11 5 651 735
2021-10 5 519 591
2021-09 5 518 593
2021-08 5 452 519
2021-07 6 488 666
2021-06 6 422 581
2021-05 6 463 634
2021-04 6 463 634
2021-03 6 463 634
2021-02 6 463 634
2021-01 6 377 522
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų