Oficialus pavadinimas: "ADJUTOR", UAB

"ADJUTOR", UAB Įmonės kodas 300013723

"ADJUTOR", UAB PVM kodas LT100000989416 nuo 2004-05-17 (prieš 20 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ADJUTOR", UAB (draudėjo kodas 728001, mokesčių mokėtojo kodas 300013723) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"ADJUTOR", UAB (300013723) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 624 738
2024-02 5 624 738
2024-01 5 629 744
2023-12 5 605 715
2023-11 5 608 718
2023-10 5 615 727
2023-09 5 610 721
2023-08 5 612 724
2023-07 5 608 718
2023-06 5 612 724
2023-05 5 612 724
2023-04 5 605 715
2023-03 5 615 727
2023-02 5 605 715
2023-01 5 612 724
2022-12 5 580 677
2022-11 5 577 674
2022-10 5 580 677
2022-09 5 600 702
2022-08 5 582 679
2022-07 5 583 681
2022-06 4 672 627
2022-05 4 672 627
2022-04 4 672 627
2022-03 4 672 627
2022-02 4 672 627
2022-01 4 672 627
2021-12 4 650 599
2021-11 4 650 599
2021-10 4 650 599
2021-09 4 650 599
2021-08 5 567 650
2021-07 5 713 805
2021-06 5 713 805
2021-05 5 713 805
2021-04 5 713 805
2021-03 5 713 805
2021-02 5 713 805
2021-01 5 713 805
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų