Oficialus pavadinimas: "Krantelis", UAB

"Krantelis", UAB Įmonės kodas 300010385

"Krantelis", UAB PVM kodas LT100003514718 nuo 2007-11-05 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Krantelis", UAB (draudėjo kodas 727770, mokesčių mokėtojo kodas 300010385) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Krantelis", UAB (300010385) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 4 682 637
2024-06 4 465 443
2024-05 4 514 468
2024-04 4 503 471
2024-03 4 664 613
2024-02 4 525 502
2024-01 4 724 672
2023-12 4 555 523
2023-11 4 313 297
2023-10 4 620 578
2023-09 4 597 558
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 677 654
2023-04 5 465 563
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 2 - -
2021-09 3 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 3 - -
2021-05 4 528 483
2021-04 3 - -
2021-03 4 392 352
2021-02 4 292 268
2021-01 4 373 337
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų