Oficialus pavadinimas: "Viltuva", UAB

"Viltuva", UAB Įmonės kodas 300008135

"Viltuva", UAB PVM kodas LT100001933113 nuo 2005-11-02 (prieš 18 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Viltuva", UAB (draudėjo kodas 698442, mokesčių mokėtojo kodas 300008135) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Viltuva", UAB (300008135) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 705 764
2024-02 5 705 764
2024-01 5 705 764
2023-12 5 652 706
2023-11 5 652 706
2023-10 5 652 706
2023-09 5 652 706
2023-08 5 663 717
2023-07 5 646 700
2023-06 5 652 706
2023-05 5 652 706
2023-04 5 652 706
2023-03 5 652 706
2023-02 5 652 706
2023-01 5 652 706
2022-12 5 535 580
2022-11 5 589 637
2022-10 5 589 637
2022-09 5 589 637
2022-08 5 598 647
2022-07 5 583 631
2022-06 5 589 637
2022-05 5 589 637
2022-04 5 589 637
2022-03 5 589 637
2022-02 5 589 637
2022-01 5 589 637
2021-12 5 668 720
2021-11 5 508 550
2021-10 5 525 567
2021-09 5 525 567
2021-08 5 530 573
2021-07 5 524 567
2021-06 5 523 566
2021-05 5 525 567
2021-04 5 525 567
2021-03 5 765 823
2021-02 5 525 567
2021-01 5 525 567
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų