Oficialus pavadinimas: SODININKŲ BENDRIJA "PUŠELĖ"
SODININKŲ BENDRIJA "PUŠELĖ" Įmonės kodas 291450920
Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Įmonėje SODININKŲ BENDRIJA "PUŠELĖ" (draudėjo kodas 223948, mokesčių mokėtojo kodas 291450920) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).
Laikotarpis | Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) | Vidutinis atlyginimas | Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma |
---|---|---|---|
2024-09 | 2 | - | - |
2024-08 | 2 | - | - |
2024-07 | 2 | - | - |
2024-06 | 2 | - | - |
2024-05 | 2 | - | - |
2024-04 | 2 | - | - |
2024-03 | 2 | - | - |
2024-02 | 2 | - | - |
2024-01 | 2 | - | - |
2023-12 | 2 | - | - |
2023-11 | 2 | - | - |
2023-10 | 2 | - | - |
2023-09 | 2 | - | - |
2023-08 | 2 | - | - |
2023-07 | 2 | - | - |
2023-06 | 2 | - | - |
2023-05 | 2 | - | - |
2023-04 | 2 | - | - |
2023-03 | 2 | - | - |
2023-02 | 2 | - | - |
2023-01 | 2 | - | - |
2022-12 | 2 | - | - |
2022-11 | 2 | - | - |
2022-10 | 2 | - | - |
2022-09 | 2 | - | - |
2022-08 | 2 | - | - |
2022-07 | 2 | - | - |
2022-06 | 2 | - | - |
2022-05 | 1 | - | - |
2022-04 | 1 | - | - |
2022-03 | 2 | - | - |
2022-02 | 1 | - | - |
2022-01 | 2 | - | - |
2021-12 | 2 | - | - |
2021-11 | 2 | - | - |
2021-10 | 2 | - | - |
2021-09 | 2 | - | - |
2021-08 | 3 | - | - |
2021-07 | 2 | - | - |
2021-06 | 2 | - | - |
2021-05 | 2 | - | - |
2021-04 | 2 | - | - |
2021-03 | 2 | - | - |
2021-02 | 2 | - | - |
2021-01 | 2 | - | - |
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.