Oficialus pavadinimas: Vilniaus Šv. Kazimiero bažnyčia

Vilniaus Šv. Kazimiero bažnyčia Įmonės kodas 291310320

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Vilniaus Šv. Kazimiero bažnyčia (draudėjo kodas 55155, mokesčių mokėtojo kodas 291310320) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Vilniaus Šv. Kazimiero bažnyčia (291310320) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 816 759
2024-08 4 823 766
2024-07 4 833 775
2024-06 4 797 741
2024-05 4 799 742
2024-04 4 830 773
2024-03 4 802 746
2024-02 4 810 753
2024-01 4 810 753
2023-12 4 731 679
2023-11 4 738 687
2023-10 4 744 692
2023-09 4 757 704
2023-08 4 740 689
2023-07 4 737 686
2023-06 4 740 689
2023-05 4 773 720
2023-04 4 737 686
2023-03 4 740 689
2023-02 4 744 692
2023-01 4 737 686
2022-12 4 683 636
2022-11 4 690 642
2022-10 4 691 644
2022-09 4 683 636
2022-08 4 754 727
2022-07 4 687 663
2022-06 4 687 663
2022-05 4 683 658
2022-04 4 699 674
2022-03 4 703 677
2022-02 4 675 650
2022-01 4 517 499
2021-12 4 684 659
2021-11 4 688 662
2021-10 4 681 656
2021-09 4 694 669
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų