Oficialus pavadinimas: Šakių Šv. Jono Krikštytojo parapija

Šakių Šv. Jono Krikštytojo parapija Įmonės kodas 291297150

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Šakių Šv. Jono Krikštytojo parapija (draudėjo kodas 520212, mokesčių mokėtojo kodas 291297150) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Šakių Šv. Jono Krikštytojo parapija (291297150) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 546 526
2024-02 4 546 526
2024-01 4 543 524
2023-12 4 342 330
2023-11 4 411 396
2023-10 4 429 413
2023-09 4 501 483
2023-08 4 501 483
2023-07 4 501 483
2023-06 4 658 635
2023-05 4 658 635
2023-04 4 658 635
2023-03 4 539 520
2023-02 4 647 624
2023-01 4 658 635
2022-12 4 576 555
2022-11 4 576 555
2022-10 4 576 555
2022-09 4 576 555
2022-08 4 576 555
2022-07 4 576 555
2022-06 4 576 555
2022-05 4 576 555
2022-04 4 576 555
2022-03 4 492 475
2022-02 4 450 434
2022-01 3 - -
2021-12 4 420 405
2021-11 4 508 490
2021-10 4 508 490
2021-09 4 508 490
2021-08 4 508 490
2021-07 4 508 490
2021-06 4 508 490
2021-05 4 508 490
2021-04 4 508 490
2021-03 4 508 490
2021-02 4 508 490
2021-01 4 452 436
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų