Oficialus pavadinimas: Pamūšio Šv. Antano Paduviečio parapija

Pamūšio Šv. Antano Paduviečio parapija Įmonės kodas 291267730

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Pamūšio Šv. Antano Paduviečio parapija (draudėjo kodas 193564, mokesčių mokėtojo kodas 291267730) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

Pamūšio Šv. Antano Paduviečio parapija (291267730) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 2 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 2 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 2 - -
2022-08 8 1,131 2,111
2022-07 8 754 1,407
2022-06 8 753 1,405
2022-05 8 755 1,409
2022-04 9 889 1,879
2022-03 8 805 1,502
2022-02 8 767 1,428
2022-01 8 805 1,502
2021-12 9 784 1,649
2021-11 9 749 1,573
2021-10 9 730 1,531
2021-09 9 752 1,579
2021-08 8 807 1,504
2021-07 8 779 1,450
2021-06 9 800 1,683
2021-05 10 728 1,704
2021-04 10 754 1,765
2021-03 10 761 1,783
2021-02 10 755 1,769
2021-01 12 823 2,261
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų