Oficialus pavadinimas: Kelmės Švč. M. Marijos Ėmimo į dangų parapija

Kelmės Švč. M. Marijos Ėmimo į dangų parapija Įmonės kodas 291066880

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Kelmės Švč. M. Marijos Ėmimo į dangų parapija (draudėjo kodas 390910, mokesčių mokėtojo kodas 291066880) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Kelmės Švč. M. Marijos Ėmimo į dangų parapija (291066880) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 755 702
2023-04 4 705 654
2023-03 4 705 654
2023-02 4 705 654
2023-01 4 705 654
2022-12 4 637 588
2022-11 4 637 588
2022-10 4 637 588
2022-09 4 637 588
2022-08 4 637 588
2022-07 4 637 588
2022-06 4 637 588
2022-05 4 637 588
2022-04 4 637 588
2022-03 4 637 588
2022-02 4 637 588
2022-01 4 637 588
2021-12 4 578 529
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 4 571 522
2021-03 4 571 522
2021-02 4 571 522
2021-01 4 571 522
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų