Oficialus pavadinimas: Skuodo rajono savivaldybės Barstyčių vaikų globos namai

Skuodo rajono savivaldybės Barstyčių vaikų globos namai Įmonės kodas 290892280

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Skuodo rajono savivaldybės Barstyčių vaikų globos namai (draudėjo kodas 316179, mokesčių mokėtojo kodas 290892280) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-01 mėnesio gale dirbo 16 darbuotojai (apdraustieji).

Skuodo rajono savivaldybės Barstyčių vaikų globos namai (290892280) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-01 16 6,620 25,171
2022-12 16 1,315 4,994
2022-11 16 1,363 5,178
2022-10 16 1,348 5,121
2022-09 18 1,259 5,348
2022-08 16 1,388 5,277
2022-07 22 2,579 13,102
2022-06 21 1,351 6,639
2022-05 21 1,390 6,893
2022-04 22 1,360 6,998
2022-03 22 1,314 6,812
2022-02 21 1,200 5,928
2022-01 22 1,295 6,717
2021-12 21 1,639 8,113
2021-11 21 1,160 5,752
2021-10 22 1,181 6,128
2021-09 26 1,465 8,662
2021-08 25 1,231 7,166
2021-07 24 1,197 6,718
2021-06 25 1,218 7,077
2021-05 25 1,207 7,006
2021-04 26 1,202 7,263
2021-03 25 1,078 6,279
2021-02 25 1,042 6,062
2021-01 26 985 5,954
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų