Oficialus pavadinimas: "Dalbėra", UAB

"Dalbėra", UAB Įmonės kodas 287868910

"Dalbėra", UAB PVM kodas LT878689113 nuo 1996-06-01 (prieš 28 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dalbėra", UAB (draudėjo kodas 146016, mokesčių mokėtojo kodas 287868910) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Dalbėra", UAB (287868910) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 554 764
2024-02 5 497 560
2024-01 6 346 483
2023-12 6 507 700
2023-11 6 510 704
2023-10 6 508 702
2023-09 9 490 1,017
2023-08 7 473 753
2023-07 7 394 619
2023-06 7 390 612
2023-05 8 486 881
2023-04 7 408 662
2023-03 8 373 689
2023-02 8 388 702
2023-01 8 486 881
2022-12 8 425 766
2022-11 7 440 697
2022-10 7 417 663
2022-09 6 402 548
2022-08 6 451 617
2022-07 6 452 619
2022-06 6 451 618
2022-05 6 451 617
2022-04 6 452 619
2022-03 7 403 642
2022-02 8 384 701
2022-01 8 384 701
2021-12 8 359 649
2021-11 8 358 648
2021-10 8 363 657
2021-09 8 363 656
2021-08 8 369 669
2021-07 8 365 661
2021-06 8 350 636
2021-05 8 350 636
2021-04 8 350 636
2021-03 8 350 636
2021-02 8 340 618
2021-01 8 350 636
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų