Oficialus pavadinimas: "Architera", UAB

"Architera", UAB Įmonės kodas 284232490

"Architera", UAB PVM kodas LT842324917 nuo 2002-10-01 (prieš 22 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Architera", UAB (draudėjo kodas 168850, mokesčių mokėtojo kodas 284232490) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Architera", UAB (284232490) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 684 812
2024-02 5 760 894
2024-01 5 780 914
2023-12 5 716 840
2023-11 4 875 823
2023-10 4 875 823
2023-09 6 608 857
2023-08 5 653 762
2023-07 5 708 831
2023-06 5 716 840
2023-05 5 716 840
2023-04 5 716 840
2023-03 5 716 842
2023-02 4 677 631
2023-01 4 677 631
2022-12 4 572 533
2022-11 4 572 533
2022-10 4 572 533
2022-09 5 494 577
2022-08 5 473 551
2022-07 5 642 757
2022-06 5 658 776
2022-05 5 658 776
2022-04 5 658 776
2022-03 5 658 776
2022-02 5 594 699
2022-01 5 658 776
2021-12 5 534 627
2021-11 5 534 627
2021-10 5 534 627
2021-09 5 534 627
2021-08 5 534 627
2021-07 5 534 627
2021-06 5 478 560
2021-05 5 534 627
2021-04 5 534 627
2021-03 5 534 627
2021-02 5 534 627
2021-01 5 534 627
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų