Oficialus pavadinimas: "Rimtis", UAB

"Rimtis", UAB Įmonės kodas 266591940

"Rimtis", UAB PVM kodas LT100001532311 nuo 2005-04-05 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Rimtis", UAB (draudėjo kodas 288236, mokesčių mokėtojo kodas 266591940) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Rimtis", UAB (266591940) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 782 721
2024-02 4 782 721
2024-01 4 782 721
2023-12 4 740 680
2023-11 4 740 680
2023-10 4 740 680
2023-09 4 740 680
2023-08 4 750 690
2023-07 4 740 680
2023-06 4 743 683
2023-05 4 693 634
2023-04 4 740 680
2023-03 4 740 680
2023-02 4 740 680
2023-01 4 740 680
2022-12 4 660 603
2022-11 4 660 603
2022-10 4 660 603
2022-09 4 660 603
2022-08 4 660 603
2022-07 4 660 603
2022-06 4 660 603
2022-05 4 660 603
2022-04 4 660 603
2022-03 4 660 603
2022-02 4 641 587
2022-01 4 660 603
2021-12 4 590 537
2021-11 4 590 537
2021-10 4 590 537
2021-09 4 590 537
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 4 571 521
2021-05 4 592 539
2021-04 6 500 678
2021-03 4 590 537
2021-02 4 590 537
2021-01 4 590 537
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų