Oficialus pavadinimas: "Vaistinė Renandra", UAB

"Vaistinė Renandra", UAB Įmonės kodas 257666080

"Vaistinė Renandra", UAB PVM kodas LT576660811 nuo 1998-11-01 (prieš 26 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Vaistinė Renandra", UAB (draudėjo kodas 278170, mokesčių mokėtojo kodas 257666080) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-10 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Vaistinė Renandra", UAB (257666080) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-10 1 - -
2023-09 2 - -
2023-08 4 2,496 2,389
2023-07 6 1,745 2,338
2023-06 7 933 1,515
2023-05 7 867 1,404
2023-04 7 864 1,398
2023-03 7 864 1,398
2023-02 7 864 1,398
2023-01 7 864 1,398
2022-12 7 846 1,370
2022-11 6 969 1,343
2022-10 7 729 1,173
2022-09 6 697 949
2022-08 6 649 882
2022-07 7 758 1,226
2022-06 6 685 937
2022-05 6 637 864
2022-04 6 640 869
2022-03 7 772 1,253
2022-02 7 802 1,306
2022-01 7 802 1,306
2021-12 6 861 1,195
2021-11 7 803 1,310
2021-10 7 799 1,301
2021-09 7 751 1,218
2021-08 7 746 1,209
2021-07 7 751 1,218
2021-06 7 746 1,208
2021-05 7 746 1,208
2021-04 7 750 1,217
2021-03 7 756 1,227
2021-02 7 792 1,290
2021-01 7 762 1,237
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų