Oficialus pavadinimas: "Zenesa", UAB

"Zenesa", UAB Įmonės kodas 251342890

"Zenesa", UAB PVM kodas LT100001117312 nuo 2004-08-02 (prieš 20 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Zenesa", UAB (draudėjo kodas 538682, mokesčių mokėtojo kodas 251342890) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Zenesa", UAB (251342890) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 723 617
2024-02 4 781 667
2024-01 4 781 667
2023-12 4 835 715
2023-11 4 712 607
2023-10 4 670 572
2023-09 4 530 452
2023-08 4 690 588
2023-07 4 602 513
2023-06 5 563 613
2023-05 5 532 575
2023-04 5 457 495
2023-03 5 616 696
2023-02 5 669 761
2023-01 5 721 816
2022-12 5 733 825
2022-11 5 740 832
2022-10 5 729 819
2022-09 5 687 776
2022-08 4 704 644
2022-07 4 704 644
2022-06 4 704 636
2022-05 5 658 751
2022-04 5 724 831
2022-03 5 823 936
2022-02 5 778 889
2022-01 5 739 834
2021-12 5 720 816
2021-11 5 717 813
2021-10 5 717 813
2021-09 5 717 813
2021-08 5 724 822
2021-07 5 717 813
2021-06 5 717 813
2021-05 5 717 813
2021-04 5 717 813
2021-03 5 717 813
2021-02 5 717 813
2021-01 6 704 965
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų