Oficialus pavadinimas: "UODERĖ", UAB
"UODERĖ", UAB Įmonės kodas 242110640
"UODERĖ", UAB PVM kodas LT100000952013 nuo 2004-05-01 (prieš 20 metų)
Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Įmonėje "UODERĖ", UAB (draudėjo kodas 922852, mokesčių mokėtojo kodas 242110640) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).
Laikotarpis | Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) | Vidutinis atlyginimas | Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma |
---|---|---|---|
2024-08 | 1 | - | - |
2024-07 | 1 | - | - |
2024-06 | 1 | - | - |
2024-04 | 1 | - | - |
2024-03 | 1 | - | - |
2024-01 | 1 | - | - |
2023-11 | 1 | - | - |
2023-10 | 1 | - | - |
2023-09 | 1 | - | - |
2023-08 | 1 | - | - |
2023-06 | 1 | - | - |
2023-05 | 1 | - | - |
2023-04 | 1 | - | - |
2023-03 | 1 | - | - |
2023-02 | 1 | - | - |
2023-01 | 1 | - | - |
2022-12 | 1 | - | - |
2022-11 | 1 | - | - |
2022-10 | 1 | - | - |
2022-09 | 1 | - | - |
2022-08 | 2 | - | - |
2022-07 | 3 | - | - |
2022-06 | 4 | 1,192 | 1,064 |
2022-05 | 4 | 977 | 868 |
2022-04 | 4 | 1,072 | 962 |
2022-03 | 4 | 1,072 | 962 |
2022-02 | 4 | 837 | 734 |
2022-01 | 4 | 837 | 734 |
2021-12 | 3 | - | - |
2021-11 | 4 | 659 | 567 |
2021-10 | 4 | 689 | 606 |
2021-09 | 3 | - | - |
2021-08 | 4 | 633 | 550 |
2021-07 | 4 | 773 | 677 |
2021-06 | 4 | 888 | 775 |
2021-05 | 4 | 773 | 677 |
2021-04 | 5 | 837 | 917 |
2021-03 | 6 | 610 | 801 |
2021-02 | 7 | 638 | 996 |
2021-01 | 6 | 853 | 1,149 |
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.