Oficialus pavadinimas: "VEISODĖ", UAB

"VEISODĖ", UAB Įmonės kodas 242016550

"VEISODĖ", UAB PVM kodas LT420165515 nuo 2001-09-20 (prieš 23 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "VEISODĖ", UAB (draudėjo kodas 919127, mokesčių mokėtojo kodas 242016550) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"VEISODĖ", UAB (242016550) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 959 931
2024-02 4 865 840
2024-01 4 863 838
2023-12 4 766 744
2023-11 4 783 760
2023-10 4 830 806
2023-09 4 880 854
2023-08 4 883 857
2023-07 4 880 854
2023-06 4 860 835
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 4 702 682
2023-02 4 880 854
2023-01 4 876 851
2022-12 4 703 678
2022-11 4 768 741
2022-10 4 775 747
2022-09 4 777 750
2022-08 4 775 747
2022-07 4 775 747
2022-06 4 775 747
2022-05 4 775 747
2022-04 4 616 593
2022-03 4 740 715
2022-02 4 695 671
2022-01 4 715 690
2021-12 4 548 527
2021-11 4 665 638
2021-10 4 681 654
2021-09 4 681 654
2021-08 4 686 658
2021-07 4 681 654
2021-06 4 681 654
2021-05 4 681 654
2021-04 4 681 654
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų