Oficialus pavadinimas: "Tildentina", UAB

"Tildentina", UAB Įmonės kodas 241977560

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Tildentina", UAB (draudėjo kodas 917236, mokesčių mokėtojo kodas 241977560) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Tildentina", UAB (241977560) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 620 558
2024-08 5 448 496
2024-07 4 632 558
2024-06 5 523 598
2024-05 4 429 373
2024-04 4 620 559
2024-03 5 411 461
2024-02 5 376 419
2024-01 5 348 381
2023-12 5 535 612
2023-11 5 667 771
2023-10 6 466 641
2023-09 6 529 729
2023-08 7 361 572
2023-07 5 375 413
2023-06 6 326 448
2023-05 6 310 427
2023-04 4 292 262
2023-03 5 375 432
2023-02 4 292 262
2023-01 4 336 301
2022-12 5 251 283
2022-11 4 270 241
2022-10 4 281 251
2022-09 4 312 278
2022-08 4 306 273
2022-07 4 183 162
2022-06 4 177 159
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų