Oficialus pavadinimas: REKAUTA, UAB

REKAUTA, UAB Įmonės kodas 241864370

REKAUTA, UAB PVM kodas LT418643716 nuo 1999-11-05 (prieš 24 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje REKAUTA, UAB (draudėjo kodas 911005, mokesčių mokėtojo kodas 241864370) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

REKAUTA, UAB (241864370) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 1,995 1,889
2022-10 4 1,327 1,240
2022-09 4 1,252 1,167
2022-08 4 1,124 1,050
2022-07 4 1,124 1,050
2022-06 4 1,124 1,050
2022-05 4 1,124 1,050
2022-04 4 1,124 1,050
2022-03 4 1,124 1,050
2022-02 4 1,124 1,050
2022-01 4 1,124 1,050
2021-12 4 965 902
2021-11 4 1,008 944
2021-10 4 1,008 944
2021-09 4 1,008 944
2021-08 4 1,008 944
2021-07 4 1,008 944
2021-06 4 1,008 944
2021-05 4 993 930
2021-04 4 970 907
2021-03 4 943 884
2021-02 4 943 884
2021-01 4 943 884
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų