Oficialus pavadinimas: "Estetdensa", UAB

"Estetdensa", UAB Įmonės kodas 240428740

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Estetdensa", UAB (draudėjo kodas 358661, mokesčių mokėtojo kodas 240428740) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Estetdensa", UAB (240428740) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 5 541 641
2024-06 4 553 523
2024-05 4 583 552
2024-04 4 568 537
2024-03 4 568 537
2024-02 4 553 523
2024-01 4 582 551
2023-12 4 540 510
2023-11 4 540 510
2023-10 4 588 549
2023-09 4 592 552
2023-08 4 589 550
2023-07 4 588 549
2023-06 4 593 553
2023-05 4 594 554
2023-04 4 562 523
2023-03 4 603 563
2023-02 4 420 386
2023-01 1 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 397 367
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 4 841 803
2021-12 5 687 816
2021-11 5 748 888
2021-10 5 626 740
2021-09 5 666 789
2021-08 5 714 848
2021-07 5 743 883
2021-06 5 725 861
2021-05 5 748 888
2021-04 4 650 611
2021-03 4 650 611
2021-02 4 650 611
2021-01 4 400 372
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų