Oficialus pavadinimas: "GRADIX", UAB

"GRADIX", UAB Įmonės kodas 235812230

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "GRADIX", UAB (draudėjo kodas 456874, mokesčių mokėtojo kodas 235812230) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"GRADIX", UAB (235812230) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 628 736
2024-08 5 608 713
2024-07 5 531 618
2024-06 5 529 617
2024-05 5 614 719
2024-04 5 614 719
2024-03 5 614 719
2024-02 5 601 705
2024-01 4 506 466
2023-12 5 599 702
2023-11 4 645 602
2023-10 5 614 719
2023-09 5 616 722
2023-08 5 616 722
2023-07 6 533 747
2023-06 5 614 716
2023-05 5 614 716
2023-04 5 614 716
2023-03 5 584 685
2023-02 5 584 685
2023-01 5 584 685
2022-12 5 584 685
2022-11 5 584 685
2022-10 5 584 685
2022-09 5 475 552
2022-08 4 458 420
2022-07 4 453 416
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 4 320 290
2021-12 4 455 418
2021-11 4 455 418
2021-10 4 455 418
2021-09 4 456 419
2021-08 4 441 406
2021-07 4 455 418
2021-06 4 330 299
2021-05 3 - -
2021-04 4 367 335
2021-03 4 497 462
2021-02 4 497 462
2021-01 4 385 353
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų