Oficialus pavadinimas: Grovela, UAB

Grovela, UAB Įmonės kodas 234886740

Grovela, UAB PVM kodas LT100002879918 nuo 2007-02-20 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Grovela, UAB (draudėjo kodas 465145, mokesčių mokėtojo kodas 234886740) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Grovela, UAB (234886740) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 795 744
2023-12 4 791 742
2023-11 4 655 615
2023-10 4 827 780
2023-09 4 848 798
2023-08 6 718 1,020
2023-07 5 844 998
2023-06 5 736 867
2023-05 5 848 1,003
2023-04 5 840 994
2023-03 5 844 998
2023-02 5 844 998
2023-01 5 789 940
2022-12 5 734 866
2022-11 5 734 866
2022-10 5 701 826
2022-09 5 713 840
2022-08 5 702 833
2022-07 4 730 706
2022-06 5 591 715
2022-05 5 695 825
2022-04 5 734 866
2022-03 5 739 873
2022-02 5 730 861
2022-01 5 685 807
2021-12 5 607 712
2021-11 5 648 761
2021-10 5 651 765
2021-09 5 657 772
2021-08 5 654 769
2021-07 5 660 776
2021-06 5 653 768
2021-05 5 653 768
2021-04 5 653 768
2021-03 5 653 768
2021-02 5 653 768
2021-01 5 653 768
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų