Oficialus pavadinimas: "Kamelota", UAB

"Kamelota", UAB Įmonės kodas 225365980

"Kamelota", UAB PVM kodas LT100003531112 nuo 2007-11-01 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kamelota", UAB (draudėjo kodas 65962, mokesčių mokėtojo kodas 225365980) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Kamelota", UAB (225365980) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 703 1,164
2024-02 5 727 853
2024-01 5 724 849
2023-12 4 739 689
2023-11 4 771 719
2023-10 5 708 835
2023-09 5 797 941
2023-08 5 886 1,047
2023-07 5 860 1,017
2023-06 5 895 1,058
2023-05 6 768 1,091
2023-04 4 827 776
2023-03 4 778 726
2023-02 4 627 583
2023-01 4 796 747
2022-12 3 - -
2022-11 5 719 847
2022-10 6 685 974
2022-09 6 767 1,091
2022-08 6 749 1,064
2022-07 6 713 1,009
2022-06 6 550 777
2022-05 5 1,055 1,251
2022-04 5 741 873
2022-03 5 760 895
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 5 597 701
2021-10 5 676 795
2021-09 5 688 809
2021-08 6 648 919
2021-07 6 651 922
2021-06 6 663 938
2021-05 5 729 853
2021-04 5 669 784
2021-03 4 664 615
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų