Oficialus pavadinimas: VLADISLAVO SUDUIKOS FIRMA

VLADISLAVO SUDUIKOS FIRMA Įmonės kodas 225213830

VLADISLAVO SUDUIKOS FIRMA PVM kodas LT252138314 nuo 2001-06-01 (prieš 23 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje VLADISLAVO SUDUIKOS FIRMA (draudėjo kodas 42583, mokesčių mokėtojo kodas 225213830) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

VLADISLAVO SUDUIKOS FIRMA (225213830) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 654 634
2022-09 3 - -
2022-08 4 733 711
2022-07 4 808 782
2022-06 4 666 644
2022-05 4 836 809
2022-04 4 836 809
2022-03 4 802 776
2022-02 4 737 713
2022-01 4 729 706
2021-12 4 732 706
2021-11 4 732 706
2021-10 4 732 706
2021-09 4 642 620
2021-08 4 717 692
2021-07 4 732 706
2021-06 4 732 706
2021-05 4 728 703
2021-04 4 722 697
2021-03 4 682 659
2021-02 4 642 615
2021-01 4 654 627
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų