Oficialus pavadinimas: Viešoji įstaiga Katalikų radijo "Mažoji studija"

Viešoji įstaiga Katalikų radijo "Mažoji studija" Įmonės kodas 223169310

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Viešoji įstaiga Katalikų radijo "Mažoji studija" (draudėjo kodas 49704, mokesčių mokėtojo kodas 223169310) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Viešoji įstaiga Katalikų radijo "Mažoji studija" (223169310) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - 768
2023-12 3 - 824
2023-11 3 - 876
2023-10 3 - 872
2023-09 3 - 776
2023-08 3 - -
2023-07 3 - 1,120
2023-06 3 - 835
2023-05 3 - 845
2023-04 3 - 811
2023-03 2 - 716
2023-02 3 - 752
2023-01 3 - -
2022-12 3 - 1,942
2022-11 3 - 862
2022-10 3 - 852
2022-09 3 - 776
2022-08 3 - -
2022-07 3 - 1,182
2022-06 3 - 866
2022-05 3 - 853
2022-04 3 - 858
2022-03 3 - 854
2022-02 3 - 889
2022-01 3 - -
2021-12 3 - 1,945
2021-11 3 - 889
2021-10 3 - 673
2021-09 3 - 976
2021-08 3 - 919
2021-07 3 - -
2021-06 3 - 1,147
2021-05 3 - 908
2021-04 3 - -
2021-03 3 - 1,064
2021-02 3 - 861
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų