Oficialus pavadinimas: Telšių rajono neįgaliųjų draugija

Telšių rajono neįgaliųjų draugija Įmonės kodas 193205477

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Telšių rajono neįgaliųjų draugija (draudėjo kodas 301569, mokesčių mokėtojo kodas 193205477) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Telšių rajono neįgaliųjų draugija (193205477) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 177 198
2024-08 5 187 210
2024-07 5 97 111
2024-06 4 99 91
2024-05 4 95 90
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 5 148 167
2022-11 5 104 117
2022-10 5 104 117
2022-09 5 134 155
2022-08 5 128 148
2022-07 5 122 138
2022-06 5 114 130
2022-05 5 114 130
2022-04 5 114 130
2022-03 6 359 501
2022-02 4 235 218
2022-01 5 501 610
2021-12 5 853 990
2021-11 6 471 680
2021-10 5 492 596
2021-09 5 582 697
2021-08 5 582 697
2021-07 5 576 690
2021-06 5 519 628
2021-05 5 576 690
2021-04 5 264 315
2021-03 5 198 238
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų