Oficialus pavadinimas: Futbolo klubas "Gintra"

Futbolo klubas "Gintra" Įmonės kodas 193175596

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Futbolo klubas "Gintra" (draudėjo kodas 272205, mokesčių mokėtojo kodas 193175596) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

Futbolo klubas "Gintra" (193175596) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 883 1,231
2024-02 6 831 1,155
2024-01 6 649 907
2023-12 5 790 918
2023-11 5 878 1,011
2023-10 5 843 969
2023-09 5 843 969
2023-08 5 845 971
2023-07 6 747 1,034
2023-06 6 811 1,127
2023-05 6 649 906
2023-04 6 644 898
2023-03 6 635 887
2023-02 6 639 893
2023-01 6 580 812
2022-12 6 490 691
2022-11 6 634 883
2022-10 7 544 884
2022-09 8 593 1,112
2022-08 7 687 1,128
2022-07 7 614 1,005
2022-06 6 727 1,034
2022-05 7 531 873
2022-04 6 631 884
2022-03 6 616 866
2022-02 6 626 884
2022-01 5 678 792
2021-12 6 659 938
2021-11 6 502 804
2021-10 5 714 946
2021-09 5 645 747
2021-08 6 1,229 1,754
2021-07 6 710 999
2021-06 6 779 1,099
2021-05 6 779 1,099
2021-04 6 780 1,101
2021-03 6 763 1,070
2021-02 5 820 963
2021-01 4 641 598
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų