Oficialus pavadinimas: Sergančiųjų cukriniu diabetu klubas

Sergančiųjų cukriniu diabetu klubas Įmonės kodas 193113071

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Sergančiųjų cukriniu diabetu klubas (draudėjo kodas 312680, mokesčių mokėtojo kodas 193113071) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Sergančiųjų cukriniu diabetu klubas (193113071) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 5 716 796
2023-11 5 436 505
2023-10 4 525 487
2023-09 4 500 463
2023-08 4 500 463
2023-07 4 500 463
2023-06 4 500 463
2023-05 4 500 463
2023-04 4 392 371
2023-03 4 392 371
2023-02 5 353 414
2023-01 4 342 328
2022-12 1 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 2 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 2 - -
2022-01 4 178 158
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų