Oficialus pavadinimas: Klaipėdos miesto žmonių su fizine negalia sporto klubas "Žuvėdra"

Klaipėdos miesto žmonių su fizine negalia sporto klubas "Žuvėdra" Įmonės kodas 193090950

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Klaipėdos miesto žmonių su fizine negalia sporto klubas "Žuvėdra" (draudėjo kodas 336120, mokesčių mokėtojo kodas 193090950) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Klaipėdos miesto žmonių su fizine negalia sporto klubas "Žuvėdra" (193090950) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 428 467
2024-08 5 428 467
2024-07 5 428 467
2024-06 5 428 467
2024-05 4 467 409
2024-04 4 467 409
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 4 358 313
2023-08 4 358 313
2023-07 4 358 313
2023-06 4 358 313
2023-05 4 358 313
2023-04 4 358 313
2023-03 4 358 313
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 4 193 167
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 198 172
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2021-12 4 492 450
2021-11 4 492 450
2021-10 4 492 450
2021-09 4 492 450
2021-08 4 492 450
2021-07 4 492 450
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų