Oficialus pavadinimas: Vilkaviškio vyskupijos Kazlų Rūdos Caritas

Vilkaviškio vyskupijos Kazlų Rūdos Caritas Įmonės kodas 192078646

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Vilkaviškio vyskupijos Kazlų Rūdos Caritas (draudėjo kodas 539152, mokesčių mokėtojo kodas 192078646) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Vilkaviškio vyskupijos Kazlų Rūdos Caritas (192078646) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 363 338
2024-02 4 349 322
2024-01 4 394 364
2023-12 4 393 362
2023-11 4 366 336
2023-10 5 332 385
2023-09 4 380 358
2023-08 4 412 388
2023-07 4 381 356
2023-06 3 - -
2023-05 4 401 370
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 441 417
2022-12 4 469 431
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 4 474 437
2022-03 4 390 358
2022-02 4 243 221
2022-01 4 300 274
2021-12 4 416 379
2021-11 4 164 153
2021-10 4 315 287
2021-09 4 376 346
2021-08 4 376 346
2021-07 4 360 330
2021-06 4 360 330
2021-05 4 362 332
2021-04 4 360 330
2021-03 4 408 388
2021-02 4 333 314
2021-01 4 284 268
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų