Oficialus pavadinimas: Palangos stačiatikių Dievo Motinos Ikonos "Iverskaja" parapija

Palangos stačiatikių Dievo Motinos Ikonos "Iverskaja" parapija Įmonės kodas 192068680

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Palangos stačiatikių Dievo Motinos Ikonos "Iverskaja" parapija (draudėjo kodas 369727, mokesčių mokėtojo kodas 192068680) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Palangos stačiatikių Dievo Motinos Ikonos "Iverskaja" parapija (192068680) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 5 579 674
2021-09 5 552 643
2021-08 5 477 553
2021-07 5 595 695
2021-06 5 606 708
2021-05 5 606 708
2021-04 5 606 708
2021-03 5 545 636
2021-02 4 650 607
2021-01 4 650 607
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų