Oficialus pavadinimas: Ruklos Šventosios Dvasios parapija

Ruklos Šventosios Dvasios parapija Įmonės kodas 192058191

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Ruklos Šventosios Dvasios parapija (draudėjo kodas 831229, mokesčių mokėtojo kodas 192058191) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Ruklos Šventosios Dvasios parapija (192058191) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 447 512
2024-08 5 444 512
2024-07 5 443 509
2024-06 4 496 454
2024-05 4 496 454
2024-04 4 482 438
2024-03 4 480 434
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 742 654
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 345 304
2023-04 4 337 301
2023-03 4 382 339
2023-02 4 382 339
2023-01 4 420 373
2022-12 4 440 392
2022-11 4 305 267
2022-10 4 321 282
2022-09 4 366 326
2022-08 4 342 303
2022-07 4 363 323
2022-06 4 365 324
2022-05 4 365 324
2022-04 4 365 324
2022-03 6 311 417
2022-02 5 265 303
2022-01 5 265 304
2021-12 5 293 337
2021-11 5 256 295
2021-10 5 256 295
2021-09 5 256 295
2021-08 5 256 295
2021-07 5 220 252
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų