Oficialus pavadinimas: Švenčionėlių Šv. Edvardo parapija

Švenčionėlių Šv. Edvardo parapija Įmonės kodas 191305678

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Švenčionėlių Šv. Edvardo parapija (draudėjo kodas 137019, mokesčių mokėtojo kodas 191305678) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Švenčionėlių Šv. Edvardo parapija (191305678) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 704 646
2024-02 4 536 494
2023-12 4 630 577
2023-11 4 472 430
2023-10 4 472 435
2023-09 4 599 549
2023-08 4 502 456
2023-07 4 470 428
2023-06 4 604 536
2023-05 4 462 412
2023-04 4 462 415
2023-03 4 587 524
2023-02 4 484 424
2023-01 4 440 397
2022-12 4 407 361
2022-11 4 363 323
2022-10 4 371 334
2022-09 4 371 328
2022-08 4 371 332
2022-07 4 427 381
2022-06 4 444 393
2022-05 4 347 313
2022-04 3 - -
2022-03 5 298 323
2022-02 4 396 338
2022-01 4 490 418
2021-12 4 569 485
2021-11 4 421 359
2021-10 4 422 359
2021-09 4 520 443
2021-08 4 429 366
2021-07 4 421 360
2021-06 5 435 481
2021-05 5 337 376
2021-04 5 335 367
2021-03 5 434 479
2021-02 5 338 374
2021-01 5 338 374
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų