Oficialus pavadinimas: Alytaus Šv. Angelų Sargų parapija

Alytaus Šv. Angelų Sargų parapija Įmonės kodas 191289811

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Alytaus Šv. Angelų Sargų parapija (draudėjo kodas 555670, mokesčių mokėtojo kodas 191289811) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Alytaus Šv. Angelų Sargų parapija (191289811) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 590 705
2024-02 5 424 504
2024-01 5 604 721
2023-12 5 543 649
2023-11 5 503 600
2023-10 5 427 508
2023-09 5 547 653
2023-08 6 556 798
2023-07 5 541 646
2023-06 5 542 647
2023-05 5 549 655
2023-04 5 543 649
2023-03 5 551 657
2023-02 5 543 649
2023-01 6 464 664
2022-12 6 518 739
2022-11 6 516 737
2022-10 6 518 739
2022-09 6 519 741
2022-08 6 519 741
2022-07 6 513 733
2022-06 6 509 727
2022-05 6 519 741
2022-04 6 516 737
2022-03 6 475 679
2022-02 6 515 735
2022-01 6 460 655
2021-12 6 413 584
2021-11 6 400 568
2021-10 6 455 646
2021-09 6 456 648
2021-08 6 456 648
2021-07 6 455 646
2021-06 6 455 646
2021-05 6 455 646
2021-04 6 445 631
2021-03 6 374 528
2021-02 6 229 324
2021-01 6 186 263
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų