Oficialus pavadinimas: Tauragės Švč. Trejybės parapija

Tauragės Švč. Trejybės parapija Įmonės kodas 191285033

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Tauragės Švč. Trejybės parapija (draudėjo kodas 406465, mokesčių mokėtojo kodas 191285033) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Tauragės Švč. Trejybės parapija (191285033) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 675 754
2024-02 5 674 753
2024-01 5 695 775
2023-12 5 751 850
2023-11 5 760 859
2023-10 5 777 877
2023-09 5 769 869
2023-08 5 777 877
2023-07 4 703 651
2023-06 4 726 670
2023-05 4 727 672
2023-04 4 693 643
2023-03 5 555 628
2023-02 5 647 725
2023-01 5 675 754
2022-12 5 695 781
2022-11 5 682 766
2022-10 5 689 773
2022-09 5 687 770
2022-08 5 698 782
2022-07 5 681 765
2022-06 5 689 773
2022-05 5 698 782
2022-04 5 678 761
2022-03 5 632 703
2022-02 5 608 678
2022-01 5 503 568
2021-12 4 799 736
2021-11 4 672 618
2021-10 6 637 848
2021-09 6 733 969
2021-08 6 732 969
2021-07 6 723 957
2021-06 6 723 957
2021-05 6 723 957
2021-04 6 723 957
2021-03 6 625 828
2021-02 6 599 793
2021-01 6 615 814
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų