Oficialus pavadinimas: Daujėnų Švč. Jėzaus Vardo parapija

Daujėnų Švč. Jėzaus Vardo parapija Įmonės kodas 191262383

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Daujėnų Švč. Jėzaus Vardo parapija (draudėjo kodas 189476, mokesčių mokėtojo kodas 191262383) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Daujėnų Švč. Jėzaus Vardo parapija (191262383) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 464 441
2024-02 3 - -
2024-01 5 545 650
2023-12 4 665 635
2023-11 4 535 510
2023-10 4 562 537
2023-09 4 476 427
2023-08 4 498 474
2023-07 4 486 462
2023-06 4 419 384
2023-05 4 499 460
2023-04 4 478 441
2023-03 4 564 522
2023-02 4 472 441
2023-01 4 562 521
2022-12 4 523 479
2022-11 4 336 310
2022-10 4 412 389
2022-09 4 412 389
2022-08 5 260 310
2022-07 4 540 514
2022-06 5 377 428
2022-05 6 387 542
2022-04 6 263 368
2022-03 6 387 537
2022-02 6 326 449
2022-01 6 338 461
2021-12 6 131 182
2021-11 6 162 221
2021-10 6 286 397
2021-09 6 381 532
2021-08 6 341 476
2021-07 6 291 420
2021-06 6 268 386
2021-05 6 295 425
2021-04 6 284 412
2021-03 4 301 287
2021-02 5 232 277
2021-01 6 216 310
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų