Oficialus pavadinimas: Kaišiadorių Kristaus Atsimainymo parapija

Kaišiadorių Kristaus Atsimainymo parapija Įmonės kodas 191242014

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Kaišiadorių Kristaus Atsimainymo parapija (draudėjo kodas 110279, mokesčių mokėtojo kodas 191242014) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Kaišiadorių Kristaus Atsimainymo parapija (191242014) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 840 709
2023-11 4 840 709
2023-10 4 840 709
2023-09 4 840 709
2023-08 4 790 667
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 677 572
2023-04 4 840 709
2023-03 4 840 709
2023-02 4 840 709
2023-01 4 840 709
2022-12 4 730 616
2022-11 4 730 616
2022-10 4 606 512
2022-09 4 605 511
2022-08 4 522 441
2022-07 4 638 539
2022-06 4 638 539
2022-05 4 638 539
2022-04 4 638 539
2022-03 4 552 466
2022-02 4 552 466
2022-01 4 499 421
2021-12 4 561 474
2021-11 4 561 474
2021-10 4 561 474
2021-09 4 561 474
2021-08 4 561 474
2021-07 4 561 474
2021-06 4 561 474
2021-05 4 561 474
2021-04 4 561 474
2021-03 4 561 474
2021-02 4 561 474
2021-01 4 561 474
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų