Oficialus pavadinimas: Pivašiūnų Švč. M. Marijos Ėmimo į dangų parapija

Pivašiūnų Švč. M. Marijos Ėmimo į dangų parapija Įmonės kodas 191236837

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Pivašiūnų Švč. M. Marijos Ėmimo į dangų parapija (draudėjo kodas 557304, mokesčių mokėtojo kodas 191236837) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

Pivašiūnų Švč. M. Marijos Ėmimo į dangų parapija (191236837) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 934 1,184
2024-02 6 923 1,169
2024-01 6 908 1,151
2023-12 6 921 1,167
2023-11 6 912 1,155
2023-10 6 876 1,109
2023-09 6 869 1,101
2023-08 6 888 1,125
2023-07 6 890 1,128
2023-06 7 812 1,200
2023-05 6 908 1,150
2023-04 6 914 1,158
2023-03 6 705 893
2023-02 4 772 652
2023-01 4 769 649
2022-12 4 663 560
2022-11 4 692 584
2022-10 4 588 496
2022-09 2 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų